Sunday 16 January 2011

Korang memang kejam!!!!!!!!!!

ingat lagi x entry aku sblm ni?....ala yang aku cakap nak bertukar 2...nk tambah berat bdn sebenarnya...aku ingtkn sem ni aku nk tambah la berat bdn aku ni.....tapi cafe za'ba musnahkan impian aku..ngek tol la korang nih...korang bayangkan la..aku dgn perut yang kosong, x makan1hari..turun jap nak penuhkan perut aku, alih2 tengok kedai masakan panas tutup...x ke bengang...arghhhhhh!!!!!!!! sume cafe da cabut lari..lau yang ade sume da tutup..bagus la korang ni, bkn nak bagi kemudahan kat student tapi mencekik lagi ada la..da lah yurannye mahal..tau la, korang ni swasta, tapi agak-agak la sikit nak untung pon...peri kemanusiaan 2 mesti ada gak..kesian la kat org yang spesies cam aku ni...da la sekeping je,ni korang wat cmni lagi berkeping-keping agaknye..tp bagi org yang berisi ni la time diorg nk diet..diet secara pakse..yela, pakse la namenye 2, nak makan tapi xde makanan...dah2 la wey korang aniaya kami ni...

zaaas........kurangkan kontroversi...tingkatkan prestasi...lu pk la sendiri..

2 comments:

  1. mrh la wey....lapar kot..sume da cabut lari..yang ade lak cam nyawa2 ikan..jap bk, jap tutup..

    ReplyDelete